Aku Gumbira . :D

YEAH ! ahaha . sungguh GEMBIRA aku . nak taua apha ?? hah ! nie dia KERETA ayah aku sudah keluar dari workshop . ahaha . baru punye . =) cantik sungguh . karank tahu tak . aku dgn adek aku *Hairoond tiap malam tau berdoa . ahaha . harap2 kereta keluar sebelum kami pegi mendaftar eysok . ahaha . gila kan ?? shhh ! kami mmg gila . ahaha . tadi masa ayah aku dtg , fuhh ! aku terkejut gila . ahaha . yelah ! ayah aku bawak kereta tue balik . gila punye syuka ! ahahah . nie lha aku terus updated blog . GEMBIRA aku tak terkira *mmg pun kan ?? ahaha . pastue ?? ahaha . tak tau lagi nak kata apha ?? dha terlebeh syuka dha nie . :D ouky lha , aku rasa sampai sini jerr . daa . 

p/s : aku sayang sngt sngt kereta family  aku . =)

0 Response to "Aku Gumbira . :D"

Catat Ulasan

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme